LIDMAATSCHAP

Lid worden?
Wilt u lid wilt worden van de Heemkundevereniging Welten-Benzenrade, meldt u dan aan bij het secretariaat:
e-mail: info@heemkundeverenigingweltenbenzenrade.nl

of direct bij  het bestuurslid Frans Kuipers tel.: 06-20446907

Aanmeldformulier

U kunt hier een aanmeldformulier downloaden in Word-formaat of in PDF-formaat, dat u ingevuld per post of mail kunt terugsturen naar het adres van de secretaris.
U kunt het ook per e-mail sturen naar het secretariaat, waarna u van ons -middels e-mail- een ontvangstbevestiging ontvangt.

Als lid kunt u deelnemen aan onze activiteiten en u ontvangt het eventuele jaarboek gratis.
Geef s.v.p. aan dat we uw e-mailadres mogen registreren. Daar gaan we heel prudent mee om, zie onze privacyverklaring op de homepage.
We houden u dan middels de e-mail op de hoogte van nieuws, ontwikkelingen en activiteiten binnen onze vereniging.

De contributie
De contributie bedraagt € 12,00 per jaar.
Wij verzoeken u, het bedrag voor het komende jaar vóór 15 december via een bankoverschrijving te voldoen, 0nze penningmeester zal u, indien noodzakelijk hieraan herinneren.

op IBAN rekening: NL 10 RABO 01093997 73  t.n.v. Heemkundevereniging Welten-Benzenrade

Onder vermelding van uw naam, adres  en jaar.