(2019) 1929|2019 100 jaar T.O.G. van dorpsfanfare tot Landskampioen

De 100 jarige geschiedenis van fanfare en later harmonie Tot Onderling Genoegen, waarin T.O.G. in de wereld gezet wordt aan de hand van de notulen vastgelegd door de secretarissen van de vereniging maar vooral door Wim Beuken (Voorzitter van 1995-2001). De harmonie Welten versus de Algemene geschiedenis, de sportgeschiedenis, muziek en cultuur in blokken van 10 jaar tussen 1919 en 2019.

Met verhalen over de Young Brass, J.O.W., de Drumband, de Waltine kapel, het damescomité, de springplank naar elders. Bijdragen van (oud)leden en bestuurders. Was de harmonie een mannenbolwerk? De uitwedstrijden aan en bezoekers uit het buitenland. De mensen achter T.O.G. en de ledenlijst gedurende deze 100 jaar. De dirigenten en de prestaties met deelname aan de vele concoursen. De aanleiding tot de oprichting. Het 100ste levensjaar en het jubileum weekend met het Jubileum concert en100 muzikanten "on stage".

Nog slechts zeer beperkt te koop!!! Dit boek kan daarna niet meer besteld worden!!!